У монографії досліджуються питання теорії
та організації контролінгу як самостійної дисципліни, нового наукового
напряму який синтезує знання менеджменту, маркетингу, обліку, аналізу та
контролю. Система контролінгу сприяє забезпеченню життєдіяльності
підприємства в умовах нестабільності середовища та гострої ринкової
конкуренції. Методи та прийоми контролінгу забезпечують підприємству
досягнення фінансової стабільності.
Монографія розрахована на
науковців, спеціалістів-практиків економічного профілю, а також
магістрів та аспірантів економічних вузів України.
Зміст:
Вступ Розділ І. Теоретичні
основи контролінгу 1. Завдання контролінгу 2. Організаційні форми
та структури управління 3. Функції управління а) планування б)
організації діяльності в) мотивації г) контролю 4. Інформація
та комунікації Розділ II. Організація контролінгу на підприємстві 1.
Принципи і сфера застосування контролінгу 2. Мета предмет, методи і
об’єкти контролінгу 3. Система показників контролінгу а) показники
використання засобів праці та інвестицій б) показники використання
запасів в) показники використання матеріальних ресурсів г)
показники використання персоналу та витрат на його утримання д)
показники формування витрат виробництва е) показники збутової
діяльності 4. Фінансова діяльність підприємства як об’єкт контролінгу 5.
Організація служби контролінгу