Суббота, 20.04.2024, 11:39
Приветствую Вас Гость | RSS


Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
Форма входа

Каталог статей

Главная » Книги

Всего материалов в каталоге: 121
Показано материалов: 121-121
Страницы: « 1 2 ... 11 12 13

Викладено основні принципи теорії та практики управління промисловим підприємством на засадах маркетингу. Висвітлено сутність промислового маркетингу, принципи моделювання поведінки організації-споживача, особливості формування комплексу маркетингу на ринку товарів промислового призначення.
Підручник містить практичні завдання та ситуаційні завдання і вправи. Призначений для наукових працівників, викладачів і аспірантів вищих навчальних закладів, спеціалістів економічних структур, менеджерів.
Мои книги | Просмотров: 13285 | Добавил: credit | Дата: 24.06.2010

1-10 11-20 ... 101-110 111-120 121-121

Copyright MyCorp © 2024