СКАЧАТЬ БЕСПЛАТНО - Завадський Й.С. Менеджмент: Management. Підручник. У 3-х томах, Том 1. Київ: Видавництво Європейського університету, 2002, 542 с. Випуск: 3 - Учебники по финансам и праву
Понедельник, 05.12.2016, 19:34
Приветствую Вас Гость | RSS


Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0

Конструктор Профессиональных 
Адаптивных Лендингов + 2 Бесплатных Домена, 170+ шаблонов!

Форма входа

Каталог статей

Главная » Книги » Мои книги

Завадський Й.С. Менеджмент: Management. Підручник. У 3-х томах, Том 1. Київ: Видавництво Європейського університету, 2002, 542 с. Випуск: 3



СКАЧАТЬ КНИГУ:
"Завадський Й.С. Менеджмент: Management. Підручник. У 3-х томах, Том 1. Київ: Видавництво Європейського університету, 2002, 542 с. Випуск: 3"





У книзі комплексно висвітлено проблеми менеджменту та підприємницької діяльності в умовах ринкової економіки з урахуванням нових тенденцій розвитку світової економічної науки і практики. Чи не вперше в нашій літературі так повно і в доступній формі показано світ менеджменту, його роль у суспільстві, вплив економічного середовища на бізнесову діяльність, особливості організації базових форм бізнесу (корпорацій, товариств, особистих господарств), місце малого бізнесу в сучасній економіці, взаємовідносини підприємницьких структур і уряду, стан міжнародного менеджменту, його майбутнє.
Різнобічно висвітлено функції менеджменту, проблеми створення інформаційних систем, управління операційною діяльністю, трудовими і фінансовими ресурсами, здійснення обліково-аналітичних і банківських операцій, управління за умов ризику, страхування ризикового менеджменту. Розглянуто процес управління маркетингом, систему маркетингових досліджень, вибір цільових ринків, сучасні підходи до ціноутворення, конкуренції, реклами і стимулювання збуту. Глибоко розкриті питання влади етики, лідерства і мотивації в менеджменті, управління зовнішньоекономічною діляьністю.
Для викладачів, аспірантів, студентів, керівників різних рівнів та підприємців.
Зміст:
Вступ
Розділ 1. Теорія і методологія менеджменту Management theory and methodology
1.1. Розуміння зовнішнього і внутрішнього середовища організації
1.2. Суть, цілі і види менеджменту
1.3. Наукові принципи менеджменту
Розділ 2. Розвиток теорії і практики менеджменту Development of Management Theory and Practice
2.1. Наукові погляди, що передували класичній теорії
2.2. Генезис і еволюція менеджменту. Класична школа
2.3. Біхевіористська теорія
2.4. Теорія бюрократії і кількісний підхід до менеджменту
2.5. Сучасні підходи до менеджменту
Розділ 3. Функції менеджменту Management Functions
3.1. Поняття і класифікація функцій
3.2. Зміст основних функцій менеджменту
3.3. Характеристика спеціальних функцій
3.4. Розвиток функцій менеджменту зі зміною зовнішнього і внутрішнього середовища
Розділ 4. Менеджмент як система System of Management
4.1. Поняття системи, системного підходу й аналізу в менеджменті
4.2. Особливості соціально-економічної системи
4.3. Регулювання і самоуправління в менеджменті
4.4. Ієрархія, організаційна культура і ринок в менеджменті
Розділ 5. Менеджер у соціально-економічній системі Manager in the Social-Economic System
5.1. Менеджер як професія. Роль менеджерів
5.2. Характеристика класифікаційних груп менеджерів
5.3. Модель сучасного менеджера
5.4. Критерії ефективної діяльності менеджерів
Розділ 6. Організація менеджменту Organization of Management
6.1. Поняття організації. Статика і динаміка організації
6.2. Поділ праці та основні типи організаційних структур
6.3. Організаційні цілі і плани
6.4. Координація в менеджменті
Розділ 7. Операційний (виробничий) менеджмент Operation (Production) management
7.1. Визначення операційного менеджменту
7.2. Формування операційної стратегії
7.3. Розробка і впровадження операційних систем
7.4. Проектування та використання виробничих фондів
7.5. Сприяння нововведенням: технологія процесу
Розділ 8. Фінансовий менеджмент Financial Management
8.1. Поняття і функції менеджменту фінансів
8.2. Механізм управління фінансами підприємств та організацій
8.3. Управління ринками цінних паперів
8.4. Управління рухом фінансових ресурсів і капіталу
Розділ 9. Управління маркетингом Marketing mangement
9.1. Суть маркетингу: принципи, функції і методи
9.2. Організаційна структура маркетингу
9.3. Управління маркетингом
9.4. Маркетингові дослідження і сегментація ринку
9.5. Розробка комплексу маркетингу і виробничо-збутова функція маркетингу
Розділ 10. Менеджмент підприємництва і ринкових структур Management of Enterpreneurship and market Structures
10.1. Бізнес і підприємництво: поняття, роль і функції
10.2. Особливості різних форм організації бізнесу
10.3. Розвиток ринкових посередницьких структур
10.4. Управління біржою і біржовою діяльністю
Розділ 11. Управління трудовими ресурсами Labour Management
11.1. Зміст та завдання управління трудовими ресурсами
11.2. Формування трудових ресурсів
11.3. Розвиток трудових ресурсів
11.4. Управління використанням трудових ресурсів
Розділ 12. Менеджмент персоналу Personnel management
12.1. Суть менеджменту персоналу і особливості управлінської праці
12.2. Методи підбору і оцінки кадрів
12.3. Підготовка і підвищення кваліфікації кадрів
12.4. Формування структурних підрозділів апарату управління
12.5. Організація праці персоналу
Розділ 13. Стратегічний менеджмент Strategic management
13.1. Суть і значення стратегічного менеджменту
13.2. Процес стратегічного менеджменту
13.3.Особливості стратегічного планування
13.4. Стратегічне управління підприємством
Розділ 14. Прийняття рішень у менеджменті Management Decision Making
14.1. Природа рішень у сфері менеджменту
14.2. Технологія розробки рішень
14.3. Методи розробки і обгрунтування рішень
14.4. Оцінка і прийняття рішень
14.5. Організація виконання рішень
Розділ 15. Контроль у системі менеджменту Management Control
15.1. Суть, принципи і види контролю
15.2. Головні організаційні системи контролю
15.3. Процес контролю
15.4. Здійснення ефективного контролю
Розділ 16. Комунікації в менеджменті Management Communications
16.1. Поняття і роль комунікації
16.2. Види і форми комунікацій
16.3. Процес комунікації
16.4. Налагодження міжособових і організаційних комунікацій
Розділ 17. Інформаційні комп'ютерні системи в менеджменті Management of Information Computer Systems
17.1. Природа інформації, види економічної інформації
17.2. Характеристика окремих типів управлінських інформаційних систем
17.3. Покращення інформаційного забезпечення менеджменту
17.4. Розвиток комп'ютерних інформаційних систем
Розділ 18. Влада і лідерство в менеджменті Management Authority and Leadership
18.1. Влада і відповідальність
18.2. Характеристика типів влади
18.3. Типи лідерства в менеджменті
18.4. Формування ефективного стилю лідерства
Розділ 19. Мотивація в менеджменті Motivation in Management
19.1. Поняття і роль мотивації в менеджменті
19.2. Ранні теорії мотивації
19.3. Сучасні теорії мотивації
19.4. Формування мотиваційного механізму управління поведінкою людей
Розділ 20. Соціальна відповідальність і етика в менеджменті Management Ethics and Social Responsibility
20.1. Поняття соціальної відповідальності
20.2. Етика службових і ділових відносин
20.3. Моральні аспекти розпорядчої діяльності
20.4. Особливості службової етики за ринкових умов
Розділ 21. Управління зовнішньоекономічною діяльністю Management of Foreign Activities
21.1. Суть, принципи та методи управління зовнішньоекономічною діяльністю
21.2. Значення світових організацій для побудови управління зовнішньоекономічною діяльністю
21.3. Організація управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємствах
Розділ 22. Міжнародний менеджмент International Management
22.1. Природа міжнародного менеджменту
22.2. Оцінка міжнародного середовища
22.3. Адаптація до культурних відмінностей і управління
22.4. Орієнтація міжнародного менеджменту на майбутнє
Список рекомендованої літератури



Категория: Мои книги | Добавил: credit (25.06.2010)
Просмотров: 11459 | Рейтинг: 3.8/13

Copyright MyCorp © 2016