СКАЧАТЬ БЕСПЛАТНО - Сіваченко І.Ю. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства (організації). Навчальний посібник. Київ: ЦУЛ, 2003, 186 с. - Учебники по финансам и праву
Суббота, 03.12.2016, 18:33
Приветствую Вас Гость | RSS


Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Конструктор Профессиональных 
Адаптивных Лендингов + 2 Бесплатных Домена, 170+ шаблонов!

Форма входа

Каталог статей

Главная » Книги » Мои книги

Сіваченко І.Ю. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства (організації). Навчальний посібник. Київ: ЦУЛ, 2003, 186 с.



СКАЧАТЬ КНИГУ:
"Сіваченко І.Ю. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства (організації). Навчальний посібник. Київ: ЦУЛ, 2003, 186 с."





У навчальному посібнику розглядаються зміст і сутність понять конкуренції, конкурентоспроможності та міжнародної конкурентоспроможності. Визначаються показники та чинники міжнародної конкурентоспроможності підприємства (організації). Центральне місце займає розкриття особливостей стратегій міжнародної конкурентоспроможності. Належна увага приділена висвітленню проблеми конкурентоспроможності українських підприємств (організацій) на міжнародних ринках. Завершальна тема присвячена питанням конкурентоспроможності в умовах глобалізації.
В посібнику вміщені індивідуальне завдання, тематика рефератів, тести, які вводяться в ЕОМ, також список рекомендованої літератури. Призначається для студентів економічних вузів і факультетів.

Зміст:Вступ
Тема 1. Міжнародна конкуренція і конкурентоспроможність. Предмет і задачі курсу
1. Сутність конкуренції та її роль у ринковій економіці. Міжнародна конкуренція
2. Поняття конкурентоспроможності. Міжнародна конкурентоспроможність
3. Міжнародний ринок і ринкові ніші
4. Підприємство і його місце на міжнародному ринку
5. Підприємство і конкурентоспроможність галузі та національної економіки
Предмет і задачі курсу
Запитання для самоконтролю
Тема 2. Міжнародна конкурентоспроможність підприємства (організації)
1. Міжнародне конкурентне середовище підприємства (організації)
2. Оцінка рівня та інтенсивності конкуренції на світових ринках
3. Конкурентоспроможність товару (послуги) і фірми. Визначення споживчої цінності товару (послуги)
4. Показники і чинники міжнародної конкурентоспроможності підприємства (організації)
5. Основні напрямки і програми підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства
Запитання для самоконтролю
Тема 3. Стратегії міжнародної конкурентоспроможності
1. Поле міжнародних конкурентних стратегій
2. Типізація стратегій міжнародної конкурентоспроможності
3. Конкурентні стратегії в сфері масового виробництва
4. Конкурентні переваги вузької спеціалізації
5. Кооперативні стратегії диверсифікації
6. Конкурентні стратегії у сфері малого бізнесу
7. Конкурентні інноваційні стратегії
8. Методики розробки та оцінки ефективності стратегій міжнародної конкурентоспроможності
Запитання для самоконтролю
Тема 4. Конкурентоспроможність українських підприємств (організацій) на міжнародних ринках
1. Модифікація форм і методів конкуренції у трансформаційний період
2. Стратегії українських підприємств на міжнародних ринках
3. Проблема інтернаціоналізації української економіки
4. Формування внутрішніх і зовнішніх умов міжнародної конкурентоспроможності українських підприємств (організацій)
5. Міжнародні перспективи реалізації національних конкурентних переваг
Запитання для самоконтролю
Тема 5. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації
1. Сутність та причини (стимули) економічного глобалізму
2. Джерела та чинники досягнення глобальної конкурентоспроможності
3. Перешкоди на шляху глобальної конкуренції
4. Розробка та запровадження глобальної стратегії корпорацій
5. Конкуренція в глобальних галузях
Запитання для самоконтролю
Індивідуальне завдання
Тематика рефератів
Тести
Рекомендована література

Категория: Мои книги | Добавил: credit (25.06.2010)
Просмотров: 4069 | Рейтинг: 3.5/2

Copyright MyCorp © 2016