Суббота, 27.04.2024, 00:01
Приветствую Вас Гость | RSS


Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
Форма входа

Каталог статей

Главная » Книги » Мои книги

Реверчук С.К., Ковалюк О.М., Стрельбицька Л.М., Крупка М.І. Влада. Банки. Бізнес: політекономія взаємодії і розитку. Наукова монографія. Киї



СКАЧАТЬ КНИГУ:
"Реверчук С.К., Ковалюк О.М., Стрельбицька Л.М., Крупка М.І. Влада. Банки. Бізнес: політекономія взаємодії і розитку. Наукова монографія. Киї"





У монографії розглядаються політекономічні проблеми взаємодії та розвитку влади, банків і бізнесу в перехідний для економіки України час.
Для науковців, викладачів, студентів, слухачів бізнес-шкіл та факультетів, просто ділових людей.
Зміст:
Передмова
Від наукового редактора
Розділ І. Теоретико-методологічні основи аналізу взаємодії
і розвитку влади, банків і бізнесу
1.1. Філософські засади дослідження системи «влада - банки - бізнес»
1.2. Суть та структура влади в ринковій економіці
1.3. Приватний сектор і економічна влада. Монополія і олігополія
1.4. Кредитно-банківська сфера: суть та структура
Розділ II. Влада і банки: механізми кооперації та партнерства
2.1. Особливості і проблеми розвитку банківського
бізнесу в світлі Закону України «Про банки і банківську діяльність»
2.2. Банківський нагляд: форми і методи
2.3. Види та особливості банківських ризиків: питання класифікації та управління
2.4. Фінансові олігархії та олігархофрени
Розділ III. Банки і бізнес: механізми організації і координації
3.1. Кредитування як форма інтеграції промислового і банківського капіталу
3.2. Незаконні операції в кредитно-банківській сфері: суть та механізми
3.3. Механізми та особливості функціонування офшорних банків і страхових компаній
3.4. Проблеми та шляхи розвитку ФПГ в умовах глобалізації
Розділ IV. Бізнес і влада: проблеми діалогу та співробітництва
4.1. Вплив податкової і бюджетної політики на розвиток приватного бізнесу
4.2. Проблеми та особливості економічної безпеки приватного підприємництва
4.2.1. Безпека віртуального бізнесу в Інтернет-економіці
4.2.2. Особливості та чинники інформаційної безпеки підприємств
4.2.3. Офшорні послуги в системі економічної безпеки фірми
4.3. Проблеми малого бізнесу на зовнішніх ринках
4.4. Вплив реклами на розвиток підприємницької діяльності
4.5. Роль державної мови в інформаційному забезпеченні приватного підприємництва
Післямова

Категория: Мои книги | Добавил: credit (24.06.2010)
Просмотров: 8282 | Рейтинг: 4.7/3

Copyright MyCorp © 2024