Суббота, 20.04.2024, 11:01
Приветствую Вас Гость | RSS


Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
Форма входа

Каталог статей

Главная » Книги » Мои книги

Покропивний С.Ф., Соболь С.М., Швиданенко Г.О., Дерев"янко О.Г. . Бізнес-план: технологія розробки та обгрунтування. Навчальний посібник. Ки



СКАЧАТЬ КНИГУ:
"Покропивний С.Ф., Соболь С.М., Швиданенко Г.О., Дерев"янко О.Г. . Бізнес-план: технологія розробки та обгрунтування. Навчальний посібник. Ки"





У другому, значно доповненому, виданні навчального посібника викладено теоретичні, методологічні й практичні питання бізнес-планування як сучасного важливого напрямку становлення та розвитку підприємництва в Україні. Подано детальну характеристику бізнес-плану, його структури, логіки розробки та оформлення змісту окремих розділів. Наведено практичні приклади бізнес-планів.
Для слухачів магістерських програм усіх фахових спрямувань вищих навчальних закладів IV рівня акредитації, а також для підприємців, які започатковують чи розвивають сучасний бізнес в Україні.
Зміст:

Вступ
Частина І. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ
Розділ 1. Бізнес-план у ринковій системі господарювання
1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану
1.2. Цілі розробки бізнес-плану
1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану
1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану
1.5. Комп'ютеризація процесу бізнес-планування
Резюме
Розділ 2. Підготовча стадія розробки бізнес-плану
2.1. Логіка процесу стратегічного планування на підготовчій стадії
2.2. Оцінка сприятливих зовнішніх можливостей та загроз для бізнесу
2.3. Виявлення сильних і слабких сторін фірми
2.4. Визначення місії фірми
2.5. Формулювання цілей діяльності фірми
2.6. Аналіз стратегічних альтернатив і вибір стратегії
Резюме
Розділ 3. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану
3.1. Структура бізнес-плану
3.2. Логіка розробки бізнес-плану
3.3. Вимоги до стилю написання та оформлення бізнес-плану
Резюме
Частина 2. ЗМІСТ БІЗНЕС-ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА
Розділ 1. Продукт (послуги) і ринок
1.1. Галузь, фірма та її продукція
1.2. Дослідження ринку
Резюме
Розділ 2. Маркетинг-план
2.1. Мета і логіка розробки маркетинг-плану
2.2. Стратегія маркетингу
2.3. Стратегія збуту та реалізації продукції (послуг) фірми
2.4. Прогнозовані обсяги продажу
Резюме
Розділ 3. Виробничий план
3.1. Головне завдання та складові виробничого плану
3.2. Зміст виробничого плану
Резюме
Розділ 4. Організаційний план
4.1. Цілі та структура організаційного плану
4.2. Зміст основних розділів організаційного плану
Резюме
Розділ 5. Фінансовий план
5.1. Значення, зміст і технологія розробки фінансового плану
5.2. Стратегія фінансування
5.3. План доходів і видатків
5.4. Аналіз критичних точок бізнес-проекту
5.5. План грошових надходжень і виплат
5.6. Плановий баланс
5.7. Очікувані фінансові коефіцієнти
5.8. Оцінка ефективності інвестицій
Резюме
Розділ 6. Оцінка ризиків
6.1. Види можливих ризиків
6.2. Концепція управління ризиками
6.3. Заходи для нейтралізації або мінімізації негативних наслідків можливих ризиків
Резюме
Частина 3. СИТУАЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ ОБҐРУНТУВАННЯ
БІЗНЕС-ПЛАНУ
Розділ 1. Технологія розробки різних видів бізнес-планів
1.1. Бізнес-план фінансового оздоровлення підприємства
1.2. Бізнес-план реорганізації підприємства
1.3. Бізнес-план інноваційного проекту
1.4. Бізнес-план диверсифікації діяльності підприємства
Резюме
Розділ 2. Вимоги кредиторів та інвесторів до змісту бізнес-планів
2.1. Умови фінансування бізнес-проектів міжнародними фінансовими організаціями
2.2. Документальне оформлення кредитної заявки
2.3. Забезпечення дотримання прав кредитів та інвесторів за реалізації бізнес проекту
Резюме
Розділ 3. Презентація бізнес-плану
3.1. Цілі та завдання презентації бізнес-плану
3.2. Організація проведення презентації бізнес-плану
3.3. Способи підвищення ефективності презентації бізнес-плану
Резюме
Розділ 4. Експертиза бізнес-плану
4.1. Методологічні основи експертизи бізнес-планів
4.2. Критерії оцінки якості обґрунтування бізнес-плану та його розділів
Резюме
Частина 4. ПРАКТИКУМ З БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ
Розділ 1 Практичні приклади бізнес-планів
1.1. Бізнес-план оновлення техніко-технологічної бази ВАТ «Аверс» (для внутрішніх користувачів)
1.2. Сублімований бізнес-план інноваційного проекту (з обґрунтуванням вибору продукції")
1.3. Бізнес-план організації експериментально-промислового виробництва гофрованих картону й тари в AT «Дніпроважпапірмаш»
Розділ 2. Навчальні ситуації
2.1. Обгрунтування маркетингових аспектів бізнес-проекту створення та просування на ринок нової торгової марки соків
2.2. Розробка організаційного плану підприємства як складової бізнес-плану розвитку
2.3. Розробка фінансового плану проекту організації виробництва пектину
Література
Додатки

Категория: Мои книги | Добавил: credit (24.06.2010)
Просмотров: 7484 | Рейтинг: 5.0/1

Copyright MyCorp © 2024