СКАЧАТЬ БЕСПЛАТНО - Лисогор В. М., Мороз О. М., Пітик О. В. Основи моделювання маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств регіону. Київ: Кондор, - Учебники по финансам и праву
Понедельник, 05.12.2016, 19:34
Приветствую Вас Гость | RSS


Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 3
Гостей: 3
Пользователей: 0

Конструктор Профессиональных 
Адаптивных Лендингов + 2 Бесплатных Домена, 170+ шаблонов!

Форма входа

Каталог статей

Главная » Книги » Мои книги

Лисогор В. М., Мороз О. М., Пітик О. В. Основи моделювання маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств регіону. Київ: Кондор,



СКАЧАТЬ КНИГУ:
"Лисогор В. М., Мороз О. М., Пітик О. В. Основи моделювання маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств регіону. Київ: Кондор,"





Метою навчального посібника є набуття студентами, магістрантами, аспірантами та тими, хто займається підприємницькою діяльністю, теоретичних знань та практичних навичок у моделюванні маркетингової діяльності в АПК.
Посібник містить теоретичний та практичний матеріал як зі сфери чинного законодавства України, так і сучасного досвіду господарювання в країнах з розвиненою ринковою економікою.
Автори сподіваються, що навчальний посібник допоможе читачам розібратися в побудові моделей маркетингової діяльності сільсько¬господарських підприємств. В навчальному посібнику наведена методика реалізації бізнес-планів в конкретному спеціалізованому господарстві регіону.
Зміст:
ВСТУП 5
РОЗДІЛ І. СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ПІДПРИЄМСТВ В АГРАРНОМУ СЕКТОРІ...... 9
1.1. Маркетинг та його середовище як економічні категорії 9
1.2. Концепція моделювання маркетингу в розвитку підприємств АПК 18
1.3. Модель формування і функціонування ринку агропромислової продукції 24
1.4. Планування підприємницької діяльності в малому та середньому бізнесі 34
Питання для самоконтролю 94
РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ КОНЦЕПЦІЙ УПРАВЛІННЯ МАРКЕ¬
ТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 95
2.1. Організаційно-економічна характеристика
Вінницької державної сільськогосподарської дослідної станції 95
2.2. Управління маркетинговою діяльністю на підприємстві 99
2.3. Моделювання комплексу маркетингу, як засобу впливу підприємства на споживача 108
2.4. Правові аспекти діяльності Вінницької державної сільськогос-подарської дослідної станції 115
Питання для самоконтролю 130
РОЗДІЛ 3. МОДЕЛЮВАННЯ ОСНОВНИХ НАПРЯМІВ
УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ПІДПРИЄМСТВА 131
3.1. Шляхи покрашення збутової діяльності підприємства 131
3.2. Формування напрямів удосконалення розробки стратегії
маркетингу 137
3.3. Моделювання мотиваційної системи працівників 142
3.4. Розробка бізнес-плану інвестиційного проекту 150
3.5. Автоматизація інформаційних технологій в маркетингу 161
Питання для самоконтролю - 172
РОЗДІЛ 4. МОДЕЛЮВАННЯ НАПРЯМІВ РЕГІОНАЛЬНОГО
СПІВРОБІТНИЦТВА АГРАРНОГО СЕКТОРА 173
4.1. Напрямки міждержавного агропромислового співробітництва Вінницького регіону 173
4.2. Концептуальна модель соціальної, економічної, інформаційної безпеки сільськогосподарських підприємств 180
Питання для самоконтролю 184
ЛІТЕРАТУРА 185
ДОДАТКИ 192
Додаток 1 192
Додаток 2 193
Додаток 3 194
Додаток4 195
Додаток 5 196
Додаток 6 197
Додаток 7 198
Додаток 8 199
Додаток 9 199
Додаток 10 200
Додаток 11 201
Додаток 12 202
Додаток 1З 203
Додаток 14 204
Додаток 15 205
Додаток 16 206


Категория: Мои книги | Добавил: credit (24.06.2010)
Просмотров: 2646 | Рейтинг: 5.0/1

Copyright MyCorp © 2016