Метою навчального посібника є набуття
студентами, магістрантами, аспірантами та тими, хто займається
підприємницькою діяльністю, теоретичних знань та практичних навичок у
моделюванні маркетингової діяльності в АПК. Посібник містить
теоретичний та практичний матеріал як зі сфери чинного законодавства
України, так і сучасного досвіду господарювання в країнах з розвиненою
ринковою економікою. Автори сподіваються, що навчальний посібник
допоможе читачам розібратися в побудові моделей маркетингової діяльності
сільсько¬господарських підприємств. В навчальному посібнику наведена
методика реалізації бізнес-планів в конкретному спеціалізованому
господарстві регіону.
Зміст:
ВСТУП
5 РОЗДІЛ І. СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В
АГРАРНОМУ СЕКТОРІ...... 9 1.1. Маркетинг та його середовище як
економічні категорії 9 1.2. Концепція моделювання маркетингу в
розвитку підприємств АПК 18 1.3. Модель формування і функціонування
ринку агропромислової продукції 24 1.4. Планування підприємницької
діяльності в малому та середньому бізнесі 34 Питання для самоконтролю
94 РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ КОНЦЕПЦІЙ УПРАВЛІННЯ МАРКЕ¬ ТИНГОВОЮ
ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 95 2.1. Організаційно-економічна
характеристика Вінницької державної сільськогосподарської дослідної
станції 95 2.2. Управління маркетинговою діяльністю на підприємстві
99 2.3. Моделювання комплексу маркетингу, як засобу впливу
підприємства на споживача 108 2.4. Правові аспекти діяльності
Вінницької державної сільськогос-подарської дослідної станції 115 Питання
для самоконтролю 130 РОЗДІЛ 3. МОДЕЛЮВАННЯ ОСНОВНИХ НАПРЯМІВ УДОСКОНАЛЕННЯ
МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 131 3.1. Шляхи покрашення
збутової діяльності підприємства 131 3.2. Формування напрямів
удосконалення розробки стратегії маркетингу 137 3.3. Моделювання
мотиваційної системи працівників 142 3.4. Розробка бізнес-плану
інвестиційного проекту 150 3.5. Автоматизація інформаційних
технологій в маркетингу 161 Питання для самоконтролю - 172 РОЗДІЛ
4. МОДЕЛЮВАННЯ НАПРЯМІВ РЕГІОНАЛЬНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА АГРАРНОГО
СЕКТОРА 173 4.1. Напрямки міждержавного агропромислового
співробітництва Вінницького регіону 173 4.2. Концептуальна модель
соціальної, економічної, інформаційної безпеки сільськогосподарських
підприємств 180 Питання для самоконтролю 184 ЛІТЕРАТУРА 185 ДОДАТКИ
192 Додаток 1
192 Додаток 2 193 Додаток 3 194 Додаток4 195 Додаток 5 196 Додаток
6 197 Додаток 7 198 Додаток 8 199 Додаток 9 199 Додаток 10
200 Додаток 11 201 Додаток 12 202 Додаток 1З 203 Додаток 14
204 Додаток 15 205 Додаток 16 206