СКАЧАТЬ БЕСПЛАТНО - Крикавський Євген, Чухрай Наталія. Промисловий маркетинг. Підручник. Львів: Видавництво Нац. ун. "Львівська політехніка", 2004, 472 с. - Учебники по финансам и праву
Суббота, 03.12.2016, 18:32
Приветствую Вас Гость | RSS


Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Конструктор Профессиональных 
Адаптивных Лендингов + 2 Бесплатных Домена, 170+ шаблонов!

Форма входа

Каталог статей

Главная » Книги » Мои книги

Крикавський Євген, Чухрай Наталія. Промисловий маркетинг. Підручник. Львів: Видавництво Нац. ун. "Львівська політехніка", 2004, 472 с.



СКАЧАТЬ КНИГУ:
"Крикавський Євген, Чухрай Наталія. Промисловий маркетинг. Підручник. Львів: Видавництво Нац. ун. "Львівська політехніка", 2004, 472 с."





Викладено основні принципи теорії та практики управління промисловим підприємством на засадах маркетингу. Висвітлено сутність промислового маркетингу, принципи моделювання поведінки організації-споживача, особливості формування комплексу маркетингу на ринку товарів промислового призначення.
Підручник містить практичні завдання та ситуаційні завдання і вправи. Призначений для наукових працівників, викладачів і аспірантів вищих навчальних закладів, спеціалістів економічних структур, менеджерів.
Зміст:

Передмова
Частина 1. Основи промислового маркетингу
Розділ 1. Сутність промислового маркетингу
1.1. Визначення та особливості здійснення промислового маркетингу
1.2. Характеристика суб'єктів промислового маркетингу організацій-споживачів
1.3. Характеристика об'єктів промислового маркетингу товарів промислового призначення
1.4. Інтеграція маркетингових і логістичних рішень
Питання для самоперевірки та контролю за засвоєнням знань
Розділ 2. Взаємовідносини "клієнт—постачальник" в процесі промислових закупівель
2.1. ТПП і мотивація організації-споживача
2.2. Концепція партнерського маркетингу у постачанні
2.3. Трансформація мотивації в прийняття рішення про придбання ТПП
2.4. Модель поведінки організації-споживача
2.5. Логістичне управління у постачанні
2.5.1. Об'єкти логістичного управління в постачанні
2.5.2. Спеціалізація виробництва і стратегія постачання
2.5.3. Вибір постачальників
Питання для самоперевірки та контролю за засвоєнням знань
Розділ 3. Технологічні засади промислового маркетингу
3.1. Цілі та напрями комплексного дослідження ринку ТПП
3.2. Специфіка виконання промислових маркетингових досліджень
3.3. Сегментація ринку, вибір цільового сегмента та позиціонування ТПП
3.4. Прогнозування попиту на ТПП
Питання для самоперевірки та контролю за засвоєнням знань
Частина II. Стратегія і тактика маркетингової діяльності на ринку ТПП
Розділ 4. Управління маркетингом на промисловому підприємстві
4.1. Планування маркетингу на промисловому підприємстві
4.2. Організація маркетингової діяльності промислового підприємства
4.3. Контроль маркетингу
Питання для самоперевірки та контролю за засвоєнням знань
Розділ 5. Маркетингова товарна політика промислового підприємства
5.1. Управління товарним асортиментом
5.2. Управління інноваціями у маркетинговій товарній політиці промислового підприємства
5.3. Фактори конкурентоспроможності ТПП
5.4. Управління якістю продукції в товарній політиці
5.5. Обслуговування ТПП у маркетинговій товарній політиці
Питання для самоперевірки та контролю за засвоєнням знань
Розділ 6. Цінова політика у промисловому маркетингу
6.1. Роль цінового фактора в стратегії промислового підприємства
6.2. Особливості ціноутворення на ринку ТПП
6.3. Лізинг і факторинг як форми фінансування трансакційних операцій
Питання для самоперевірки та контролю за засвоєнням знань
Розділ 7. Дистрибуційна політика та основи логістики збуту промислового підприємства
7.1. Форми організації збуту ТПП
7.2. Управління каналами збуту ТПП
7.3. Логістичні засади збуту в промисловому маркетингу
7.3.1. Об'єкти логістичних рішень у збуті
7.3.2. Збутова політика і логістична стратегія
7.4. Управління запасами у збуті
7.5. Конфігурування логістичної мережі
Питання для самоперевірки та контролю за засвоєнням знань
Розділ 8. Інтегровані маркетингові комунікації на ринку ТПП
8.1. Особистий продаж і управління збутом ТПП
8.2. Реклама та стимулювання збуту на ринку ТПП
Питання для самоперевірки та контролю за засвоєнням знань
Частина ІІІ. Практичні завдання і ситуаційні вправи
Практичні завдання
Ситуаційне вправа 1. Макросегментація ринку пластмасових виробів
Ситуаційна вправа 2. Розроблення та обґрунтування маркетингової товарної політики цегельного заводу (ЦЗ)
Ситуаційна вправа 3. Розробка інтегрованих маркетингових комунікацій для виробника будівельних матеріалів
Ситуаційна вправа 4. Оцінка відмінностей у формуванні комплексу маркетингових комунікацій на промисловому і споживчих ринках
Ситуаційне завдання 1. Самбірський завод "Будівельна кераміка"
Ситуаційне завдання 2. Dominion Motors & Controls , Limited, 1980 (DMC)
Ситуаційне завдання 3. Комп'ютрон Іnс
Ситуаційне завдання 4. SeCeS-PoL
Ситуаційне завдання 5. Енергоощадні технології на вітчизняному ринку
Ситуаційне завдання 6. Сучасні технології
Список літератури

Категория: Мои книги | Добавил: credit (24.06.2010)
Просмотров: 7925 | Рейтинг: 3.7/9

Copyright MyCorp © 2016